Schoffel menu

Veelgestelde vragen.




Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Al onze bestellingen worden bezorgd door DPD. Wanneer je bestelling is verzonden ontvang je van ons een e-mail met een track&trace-code. Met deze code kun je op de website van DPD traceren. Wanneer er niemand aanwezig is wordt je bestelling afgegeven bij de buren. Je ontvangt hiervan een kennisgeving. Als afgeven bij de buren niet lukt, dan probeert de chaffeur het op een later moment nog een keer.

Wat is de levertijd?

Bestel je op werkdagen voor 15.00 uur, dan wordt de order dezelfde dag nog verzonden. Over het algemeen worden bestellingen de volgende dag afgeleverd binnen Nederland. Moet je bestelling worden afgeleverd in België of Luxemburg, dan duurt het gemiddeld een dag langer voordat je bestelling wordt afgeleverd.

Waar bezorgen jullie?

Wij bezorgen in Nederland, België en Luxemburg. De verzendkosten gelden voor al deze landen. Wilt u een bestelling van buiten de Benelux plaatsen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn artikel retourneren of ruilen?

Natuurlijk. Je kunt binnen 30 dagen je aankoop herroepen, zonder opgaaf van reden. Dit heet de ‘zichttermijn’. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het artikel. Na herroeping heb je nog 14 dagen om het artikel naar ons terug te sturen. Op onze pagina ‘Retouneren’ lees je alles over het retourproces.

Ik heb een beschadigd of incompleet product ontvangen, wat nu?

Ondanks wij onze uiterste best doen om elke bestelling compleet, netjes en tijdig te leveren, kan het gebeuren dat er iets mis is met de bestelling. Wij vragen je om dit zo snel mogelijk te melden bij onze klantenservice. Wij zorgen ervoor dat je dan zo snel mogelijk het gewenste product in goede staat ontvangt.

Ik wil mijn artikel graag ruilen voor een andere kleur of maat, kan dat?

Jazeker. Gebruik hiervoor het retourformulier dat je bij je bestelling hebt ontvangen. Na ontvangst van de retourzending sturen we zo snel mogelijk het gewenste product op.

Een product is niet op voorraad in mijn maat of in de gewenste kleur, kunnen jullie helpen?

In veel gevallen kunnen we helpen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Zij kunnen een speciale bestelling voor je aanmaken. Hou echter wel rekening met een iets langere levertijd.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt betalen met Ideal, Mister Cash. Creditcard (bijv. Mastercard of Visa) en PayPal.

Heb ik garantie op mijn aankopen?

Schöffel geeft twee jaar garantie op alle aankopen. Schade veroorzaakt door (onzorgvuldig) gebruik is hierop uitgesloten. Neem bij vragen contact op met onze klantenservice.

  • img05

    Online shop


    Bekijk onze shop online en besteld direct. Shop
  • img06

    Contact


    Medewerker spreken? Neem contact met ons op. Klik hier
  • img02

    Storelocator


    Vindt een winkel bij u in de buurt. Zoek nu

Nieuwsbrief

Avontuur vind je overal! Zelfs in je mailbox. Graag verrassen we je met exclusieve
(kortings)acties en vernieuwende collecties voor buiten. Die wil je niet mislopen,
toch? Schrijf je in voor onze Schöffel nieuwsbrieven:

Betaalmogelijkheden

Volg ons online


Ideavelop BV | Klavermaten 37c 7472 DD Hof van Twente (Goor) The Netherlands | BTW-nummer : NL809692442b01 | KVK 0608254
Contact : Telefoon : +31(0) 547 35 2727 | info@schoeffel.nl | Privacy Statement | Cookie Policy